TC De Volharding Nunspeet

Algemene ledenvergadering 2009

Afgelopen donderdag heeft onze vereniging haar Algemene ledenvergadering gehouden. De opkomst was redelijk te noemen gezien het aantal leden dat de vereniging heeft. Het afgelopen jaar heeft het bestuur veel zaken behandeld en besproken en hier kon gisteravond op gereageerd worden.

Ieder bestuurslid heeft in het kort kunnen vertellen wat de plannen zijn voor het komende jaar. Er zijn veel leuke initiatieven, waaronder de clinics die verzorgd gaan worden door Tom en Richard.

Iets dat veel stof deed opwaaien was het hebben of eigenlijk krijgen van voldoende vrijwilligers binnen de club. Als bestuur zijn we hier al enige tijd over aan het nadenken geweest. Tijdens de ALV bleek dat er veel ideeën zijn om binnen de vereniging meer vrijwilligers te krijgen. Met het organiseren van diverse toertochten zijn er veel activiteiten die gedaan moeten worden. Op dit moment is er een harde kern die veel taken uitvoert. We willen alle (volwassen) leden er toch op attenderen dat we nog veel meer vrijwilligers kunnen gebruiken. Vele handen maken licht werk. Het lid zijn van een vereniging heeft tenslotte een aantal leuke voordelen zoals de clubritten, het mooie clubtenue (voor een scherpe prijs), de leuke weekenden die georganiseerd worden etc. Hier mag best wat tegenover staan en dat kan in de vorm van je inzet tijdens een evenement. Voor wat hoort wat, wordt ook wel gezegd. Dus geef je op als vrijwilliger bij één van de leden van het bestuur! We kunnen je hulp goed gebruiken. Van 14 t/m 17 juli is de fiets-4-daagse en ook hier is hulp hard nodig!

Er staan de komende jaren een paar leuke evenementen op de agenda. In 2012 bestaan we 25 jaar en mogen we als vereniging het NK toerfietsen gaan organiseren. Een leuk evenement waar een aantal leden al meer dan eens aan meegedaan heeft. Het NK wordt een uitdaging voor ons allemaal om in 2012 Nunspeet op de kaart te zetten.

Joop van Beek heeft iets verteld over zijn recordpoging die plaatsvindt van 13 juni tot 3 of 4 juli. Tijdens deze 3 weken wil hij 10.000 km gaan fietsen voor het goede doel.

Verder blijkt dat er al 54 mensen zich hebben opgegeven voor ATB-weekend van 4-5 en 6 sept. Er zijn 90 plaatsen, dus het gaat snel.

De kilometerkampioenen van 2008 werden in het zonnetje gezet. Er zijn het afgelopen jaar heel wat kilometers gereden op de fiets. Hier een overzicht van de top-3 van de diverse disciplines:

MTB-dames

750 km

Koen Frens

456 km

Wanneer de ranglijst allertijden klaar is wordt deze ook op de site gezet.

Klik hier voor de foto's van deze avond.

Logo Facebook
Logo Facebook Groep